Kjo nuk duhet të vijë si një surprizë e madhe. Ndikuesit e Instagram-it janë individë shumë kreativë që mbushin punën e tyre me tregime dhe photo, duke ofruar një ekuilibër të përsosur mes stilit dhe substancës. Dhe ndërsa algoritmi i Instagram vazhdon të ulë shtrirjen organike të disa markave, ne presim vetëm që kërkesa për influencuesit e Instagram të rritet ndjeshëm.
Në këtë artikull, ne do të mbulojmë:
Sekretet e Instagram-it për sukses.
Llojet më të njohura të partneriteteve me Influencuesit e Instagramit.
Si të gjesh influencues në Instagram.
3 shembuj të suksesshëm Marketingu nga Influencuesit e Instagramit.
Kur ju sapo keni nisur lojën e marketingut influencues, mund të jetë sfiduese të kuptoni se në cilin kanal shoqëror duhet të përqëndroheni. Me mbi 1 miliard përdorues aktivë mujorë, Instagram është një opsion që duhet patjetër të eksploroni. Marketingu i Instagram influencer mund të jetë thjesht bileta e artë që i ofron kompanisë tuaj qasje në një kategori të madhe me perspektiva të reja. Dhe shumë marka po mësojnë si të fitojnë para në Instagram.
Sipas agjencisë së marketingut “Mediakix”, më shumë se 1 miliardë dollarë u shpenzuan në marketingun e Instagram influencer në vitin 2017 dhe shifra pritet të kalojë vlerën prej 2 miliardë dollarësh deri në vitin 2019.
Sekretet e Instagram-it për sukses
Pra, çfarë e bën marketingun ndikues të Instagramit kaq efektiv?
E pra, pjesa më e madhe ka të bëjë me origjinalitetin.
Ndikuesit e Instagram-it nuk postojnë vetëm pika pozitive por edhe ato negative. Influencuesit që kanë vetëbesim për të ndarë mendimet e tyre të vërteta mund të fitojnë besimin e njerëzve. Si njerëz, ne natyrisht kërkojmë autenticitet, dhe ata që na e japin atë hyjnë në rrethin tonë të besimit.
Një tjetër arsye e madhe pse kompanitë bashkëpunojnë me influencuesit e Instagramit është kreativiteti.
Influencuesit e Instagramit jo vetëm që do të krijojnë poste të përshtatshme për markën tuaj, por gjithashtu mund të ofrojnë ide të reja për fushatën tuaj.
Le të themi se je një agjent udhëtimi dhe dëshiron të tërheqësh më shumë njerëz në Instagram.
Në të kaluarën, në qoftë se do të sponsorizonit një udhëtar të thjeshtë ose një entuziast udhëtimi për të dokumentuar përvojat e tyre në një vend të caktuar, do të kishit vetëm disa materiale të përgjithshme për të postuar më vonë. Në shumicën e rasteve, ata do të bënin edhe nje kolazh fotografish në qoftë se ata me të vërtetë donin të dëshironin të bënin përshtypje.
Por sot, Influencuesit e Instagramit do të dokumentojnë çdo aspekt të udhëtimit të tyre, në kohë reale. Ata përdorin talentet e tyre e tyre kreative dhe krijojne pamje që të lënë pa frymë dhe që na njohin me realitete të reja.
Pa dyshim, një influencues i Instagramit mund të jetë një mënyrë e fuqishme për të rritur ndërgjegjësimin për markën tuaj.
Shitësi profesional James Holt vëren se shumë sipërmarrës të reklamave online zgjedhin për të drejtuar reklama në Facebook në fillimet e tyre.
Por James këshillon që ti drejtohemi direkt marketingut e Influencuesve të Instagramit në vend të kësaj:
Këshilla ime për të gjithë është që të filloni me Influencuesit e Instagramit në vend të reklamave në Facebook.
Kalimi në Facebook është i lehtë pasi të keni të dhënat për të krijuar një audiencë të dukshme në fushatat tuaja reklamuese në Facebook.
Dy dyqanet e mia të para Shopify kurrë nuk bënë një shitje. Vetëm momentin kur fillova të mësoj nga ekspertë të vërtetë, për të investuar në një dyqan ekzistues, dhe për të krijuar material në Instagram (në vend që të bie në sy me reklama në Facebook) bëra shitjen time të parë.
U desh pak kohë, por sapo erdhi kjo shitje e parë, nuk ishte vetëm një shitje – njoftimet e shitjeve në telefonin tim filluan të shfaqeshin me ritme të çmendura!
Partneritetet më të njohura me Influencuesit e Instagramit
Kur filloni të kërkoni partneritet me ndonjë Influencues që Instagram ka për të ofruar, do të zbuloni se ka shumë mënyra për të punuar me ta.
Këtu janë llojet më të njohura të partneriteteve me Influencuesit e Instagramit.
Stories në Instagram
Stories të Instagramit mund të jenë një nga karakteristikat më të vlefshme që mundësojnë lejimin e influencuesve si dhe markave partnere të njihen personalisht me audiencën e tyre dhe rritjen organike të audiencës së tyre.
Shumë gjëra që dalin në Stories duken më të besueshme. Nuk është aq e rreme apo e lëmuar; Stories duken më reale, prandaj shumica prej tyre kanë të bëjnë me jetën reale të përditshme nëpërmjet përmbajtjes së tyre ‘të çastit’.
Plus, Influencuesit e Instagramit nuk kanë nevojë të kufizojnë Stories për pamjen dhe ndjenjën e materialit që publikojnë.
Një tjetër aspekt unik i Instagram Stories është funksioni “swipe up”.
Ai u siguron influencuesve një mundësi për tu lidhur menjëherë me një faqe specifike për kompaninë, në vend që t’u thonë njerëzve që të ndjekin lidhjen në bio-n e tyre kur ata shikojnë mesazhe standarde në feed.
Kjo veçori ka qenë një pasuri e vërtetë për markat e reklamave online që duan të zbatojnë blerjet nëpërmjet Instagramit.
Megjithëse funksioni u prezantua për herë të parë në Snapchat, Influencuesit kryesorë tani publikojnë dy herë më shumë Story në Instagram se Snapchat Stories, duke i bërë Stories të Instagramit një nga rrugët më të mira për partneritetet e Influencuesve të Instagramit.
Postimet e Sponsorizuara
Pagimi i ndikuesve ose dhënia e mostrave falas në këmbim të posteve të sponsorizuara është lloji më i zakonshëm i partneritetit me Influencuesit e Instagramit. Nga të folurit e butë në rishikimet e thella dhe përdorimet alternative, Influencuesit janë në gjendje të vendosin kompaninë në qënder të vëmendjes, duke rritur besimin që tashmë kanë fituar për të frymëzuar audiencën e tyre për të provuar kompaninë ose ofertën e saj për vete.
Këtu është një shembull i këtij partneriteti midis një Influencuesi të Instagram dhe një marke akullore.
Shumica e markave që përdorin këtë model partneriteti me Influencues paguajnë upfront për krijimin e përmbajtjes së sponsorizuar.
Sidoqoftë, nëse u jepni produkte falas Influencuesve, ata nuk janë të detyruar ligjërisht ta miratojnë. Përveç nëse sigurisht, ekziston një kontratë ligjërisht e detyrueshme duke specifikuar se kompensimi është i kufizuar në produktet e lira.
Nëse ju nuk keni ndonjë marrëveshje të tillë dhe po i jepni vetëm produktet me shpresën se Influencuesit e instagramit do të postojnë rreth tyre, ajo mund të shkojë edhe në rrugë të tjera.
Shënim për postimet e sponsorizuara: Është e rëndësishme për të dyja markat dhe influencuesit që të zbulojnë partneritetin e tyre sipas udhëzimeve të Komisionit Federal të Tregtisë. Kjo mund të bëhet duke përdorur hashtag #sponsored ose #ad.
Instagram Live
Markat mund të ftojnë Influencues të angazhohen me audiencën e tyre ekzistuese në kohë reale duke përdorur Instagram Live. Marrja e llogarisë së një marke dhe kryerja e një transmetimi të drejtpërdrejtë është e përkryer për krijimin e ekskluzivitetit dhe ndarjen e përvojave personale me audiencën tuaj.
Përveç kësaj, ndërmarrjet e Instagram Live janë një strategji e shkëlqyer për bizneset që kërkojnë të bashkëveprojnë me pasuesit e tyre në një mënyrë argëtuese dhe interesante.
Për shembull, i lejon njerëzit të bashkëveprojnë ose të bëjnë pyetje nëpërmjet komenteve. Influencuesit mund të përdorin filtra dhe gjithashtu të ftojnë miqtë dhe shikuesit për t’u bashkuar me ta në blerje.
Përveç kësaj, mund të shkarkoni dhe ruani videon tuaj të Instagram Live në rrotullën tuaj të kamerës sapo të përfundojë.
Ju mund ta publikoni atë në një tjetër kanal të mediave sociale ose ta ruani atë si një Story të Instagramit për ta bërë transmetimin të disponueshëm edhe për 24 orë të tjera.
Ndërkohë që shumë kompani po përdorin Instagram Live si pjesë të partneritetit të marketingut të tyre të influencuar, ai ende ofron autenticitetin, duke ndihmuar që përmbajtja e sponsorizuar të “dalë” të sponsorizohet.
Kur njerëzit e shohin Influencuesin duke folur për produktin e një marke, ai ndjehet më pak si sponsorizim dhe më shumë si një ditë tjetër në jetën e Influencuesit.
Këshillë Profesionale: Për të rritur numrin e shikuesve që shikojnë marrjen e Instagram Live tuaj, kërkoni Influencuesin tuaj për të promovuar transmetimin tuaj të ardhshëm në faqet e tyre të medias sociale dhe për të inkurajuar audiencën e tyre për të parë dhe ndjekur ty.
Cili lloj i partneritetit me Influencues është i përshtatshëm për biznesin tuaj?
Lajmi i mirë është se ju nuk keni për të zgjedhur një mbi të tjerët.Ju mund të filloni me një për të parë nëse funksionon. Pastaj, ndryshoni kursin nëse nuk jeni të kënaqur me rezultatet. Markat gjithashtu mund të provojnë një përzierje të partnerëve Influencues në të njëjtën kohë.
Si të gjesh influencues në Instagram
Tani vjen hapi për të gjetur Influencuesin e duhur nw Instagram.
Kjo është lehtësisht një nga pjesët më të vështira të marketingut influencues, qoftë për Instagramin apo për një kanal tjetër social.
Në fakt, 67.6% e tregtarëve pranojnë se gjetja e Influencuesve të duhur është sfida më e madhe e marketingut ku ajo ndikon.
Ku filloni? Çfarë duhet të kërkoni për influencuesit e Instagram-it? Cila është mënyra më efektive për të shkuar në kërkim të një Influencues Instagrami?
E gjithë kjo është bërë më e lehtë nga disponueshmëria e gjerë e mjeteve të marketingut influencues krijuar posaçërisht për t’ju lidhur me Influencuesit e duhur të Instagramit. Por le të supozojmë se ju jeni duke e punuar këtë pa ndihmën e tyre.
Përcaktoni llojet ideale të Influencuesve
Fillimisht, duhet të përcaktoni se çfarë lloji Influencuesi do të jetë ideal për fushatën tuaj.
Shumica dërrmuese e markave të vogla duhet të shikojnë Influencuesit e vegjël dhe ndoshta disa Influencues të mëdhenjë.
Nëse jeni një markë kozmetike, mund të mendoni fillimisht Kendall Jenner, por më besoni – ka mundësi të tjera më të mira nëse dini ti gjeni ato. Dhe shpesh, mendimet e atyre pak më afër shtëpisë janë më të besueshme dhe më transparente.
Ndikuesit më të mirë në Instagram mund të jenë mjeshtra të zanatit të tyre. Ata janë të besuar sepse kanë demonstruar njohuri të pafundme të industrisë së tyre, por ato janë kryesisht individë si ju dhe unë në vend të këngëtarëve, aktorëve apo modeleve të pistës.
Duke identifikuar influencuesin tuaj ideal, do ta gjeni më të lehtë për të kufizuar numrin e tyre nga një listë tw madhe me Influencues Instagrami.
Nëse nuk keni një listë të Influencuesve të Instagramit, mos u shqetësoni. Ka disa mënyra për të gjetur këta influencues potencialë.
Përdorni Hashtags
Një nga mënyrat më të mira për të gjetur influencues është të kryeni një kërkim nëpërmjet hashtageve të Instagramit.
Për shembull, kërkimi për hashtag #foodblogger do t’ju çojë tek influencuesit e shumtë që lidhen me atë hashtag.
Një nga rezultatet e kërkimit është një imazh i Victoria Da Corte, një blogere për jetesën dhe ushqimin me më shumë se 10.000 followers. Ajo mund të jetë një Influencuese ideale për një bistro të modës lokale që fokusohet në ushqime të freskëta, me ngjyra, me një prezantim të bukur.
Victoria gjithashtu ka një faqe interneti, dhe një vështrim i shpejtë të ushqimit e saj në Instagram zbulon se ajo ka bashkëpunuar me një shumëllojshmëri të markave të ushqimit.
Të gjitha këto detaje tregojnë se ajo mund të jetë një zgjedhje e shkëlqyer për një fushatë marketingu influencuese nëse vlerat e saj dhe prania e Instagram-it përputhen me markën tuaj.
Nëse doni disa frymëzime për hashtags të Instagramit, ne kemi përpiluar një listë të madhe për ju.
Përdor Google
Përdor Google
Mund të përdorësh Google për të gjetur Influencues. Për të dhënë një shembull, nëse jeni në biznesin e veshjeve të meshkujve, ju mund të kërkoni për ‘influencuesit e modës në Instagram’.
Ja çfarë tregon Google për këtë kërkim:
Shumë faqe interneti kanë kuruar listat e Influencuesve në këtë kategori të cilët janë të pranishëm në Instagram. Në këto lista që mund të gjesh Influencuesin e duhur për të bashkëpunuar.
Për shembull, nëse klikoni në rezultatin e tretë të listës – Top 20 Menswear Micro-Influencers Every Dapper Guy Should Know – ju shkoni në Dealspotr dhe ju prezanton me një listë të Influencuesve të Instagramit për këtë vend.
“TI JE NJË LULEDIELLI” u bashkua me disa Influencues të bukurisë për të sensibilizuar për grumbullimin e të ardhurave në ndihmë të fëmijëve të prekur nga sëmundjet e gjakut, etj.
Fushata pati një kthesë të veçantë – Influencuesit e Instagramit përdoren burimet e tyre për të krijuar një video më të gjatë të produktit. Përmbajtja e tyre paraqiste linjën e re që po përdorej në një sërë rregullimesh, me të ngushtë.
Gjithashtu, u shoqërua fushata me një hashtag të ndjeshëm #TIJENJËLULEDIELLI.
Influencuesit e përdorur në këtë fushatë arritën mesatarisht një normë angazhimi prej 2.2% de cila arriti në mbi 476.000 njerëz.
Nëse kërkoni për hashtag #TIJENJËLULEDIELLI në Instagram, do të vini re se shumica e ndikuesve që morën pjesë në iniciativën e TI JE NJË LULEDIELLI janë mikro-influencues. Autenticiteti dhe kreativiteti i tyre ishin çelësat e suksesit të fushatës së TI JE NJË LULEDIELLI.
tijelulediell
2.Glossier
Marka kozmetike Glossier ka bashkëpunuar me Influencuesit e Instagramit që nga fillimi e saj.
E lindur në blogun IntoTheGloss nga Emily Weiss (themeluese) në 2010, Glossier ka arritur të krijojë një komunitet të angazhuar me mikro-influencues që angazhohen me shpërndarjen e produkteve të markës në Instagram – dhe në jetën reale – me shkëmbimin e kombinimit të kredive të produktit dhe një komisioni monetar.
80% e shitjeve dhe rritjes së Glossier erdhen nga rekomandimet e njerëzëve të thjeshtë, gjë që tregon se gratë në Instagram nuk mbështeten domosdoshmërisht në të famshmit apo Influencuesit të profilit të lartë për rekomandime.
Duke folur për Fast Company, Emily zbuloi se Glossier beson në fuqinë e individëve. Dhe nëse shumë individë e gjejnë vetën tek marka juaj, atëherë influenca e tyre është e barabartë me 10 Kardashians.
Pra, ndërsa Glossier u gëzua duke parë Kardashians të lajnë trupin me produktet e tyre në të njejtën kohë u gëzuar për pushtetin influencues të njerëzëve.
Glossier gjithashtu drejton një program përfaqësues që është zhvilluar jashtëzakonisht në vitet e fundit. Filloi me 11 gra (duke shërbyer si mikro-influencues për markën) dhe është rritur në më shumë se 500.
Mikro-influencuesit kanë qenë jashtëzakonisht efektive për Glossier, duke ofruar komente të ndershme dhe njohuri që njerëzit kanë nevojë përpara se të angazhohen për blerjen nga një markë.
3.American Rag
Pushimet janë një mundësi primare për shitësit e veshjeve që të pasurohen, ndërsa konsumatorët kërkojnë të vishen për motin e ftohtë dhe të blejnë dhurata për të dashurit e tyre.
Gjatë sezonit të vjeshtës në vitin 2016, American Rag (markë e Macy-t) përdori mikro-influencues për t’i lënë konsumatorët të dinë se si të qëndrojnë të ngrohtë dhe të qetë.
Influencuesit e Instagramit për American Rag përdorën tituj që flisnin për linjën e re e cila ishte ekskluzivisht në dispozicionin e Macy, së bashku me ndarjen e imazheve të fanellave, xhaketave dhe shtresave të tjera për të demonstruar një frymë sezonale.
Fushata gëzonte një normë angazhimi prej 5.7% dhe krijoi mbi 30.000 pëlqime.
Duke u bashkuar me ndikuesit e rëndësishëm në sezonin e vjeshtës, kjo markë ishte në gjendje të arrinte audiencën e synuar në kohë për pazaret e stinës.