fbpx

Kur duhet te postoi story ne instagram?

menyra me e shpejte per te rritur followers

Cfare orari duhet te bej story ne Instagram?

Instagrami eshte nje nder rrjetet sociale me active ne bote.  Qe ne publikimin e saj dhe deri tani ne fund te 2018 ka arritur nje shifer record me 1 billion perdorues.  Si rezultat I ketij perdorimi masiv  story ne instagramin tend ka nje audienc te gjere, por gje gjithashtu kjo audienc mund te humbas me milionave perdorues te tjere.

Ju mund ta shikoni qe jo te gjithe e kontrollojne instagramin ne te njejten kohe. Pra ajo qe duhet te beni ju eshte te godisni Kohen e pikut per ti siguruar storyt tuaj nje audience te madhe dhe jo te varrosen ne nje lajme qe nuk shikohet nga askush. Pra, a ka ndonjë formulë për të përcaktuar kohën më të mirë për të postuar një histori në Instagram?

Gjetja e kohës së duhur?

Tashmë ju e keni mesuar qe duhet te planifikoni me kujdes postimet tuaja dhe te menaxhoni llogarinë tuaj në Instagram. Por është koha për ta çuar atë në nivelin tjetër. Dhe kjo do të thotë të optimizosh postimet e tua.Gjetja e kohës së duhur është një hap mjafte I madhe per ta rritur audiencen. Konsideroni kur ndjekësit tuaj mund të jenë në internet. Ju mund ta bëni këtë duke kontrolluar në analizën tuaj në Instagram.

Thjesht shkoni te faqja juaj “Profili im” dhe hidhni një sy në metrikat tuaja. Kur e shihni më shumë trafikun? Ndoshta ju keni program që kontrolloni postimet tuaja deri në 9 të mëngjesit. Apo ndoshta ndjekësit e tu kane nje  jetë të zënë dhe nuk kanë kohë ta kontrollojnë Instagramin deri në kohën e gjumit?

Kjo kohe mund tju ndihmoj ju  kur te  planifikoni  nje histori. Mendoni për to si afate. Ju dëshironi të godisni ne këto periudha kulmore sa më shumë që të jetë e mundur për të siguruar lexueshmërinë më të madhe.

Për më tepër, mbani mend zonat tuaja më aktive në kohë. Ju mund të jetoni në Los Angeles me diell, por nëse shumica e ndjekësve tuaj janë në Londer, ju mund të dëshironi të postoni në përputhje me zonën e tyre kohore dhe jo tuajin.

Kjo është veçanërisht e vërtetë nëse keni shumë ndjekës në të gjithë botën. Nuk është e mundur të godasesh kohën optimale për ndjekësit në të gjithë botën. Por ju mund ta përqendroni pjesën më të madhe të energjisë tuaj në zonat me ndjekesa më të lart

Ka dhe menyra te ndryshme, ku  ju gjithashtu mund të dëshironi të postoni nje ngjarje në kohë të çuditshme. Kjo mund të përkthehet për më shumë njerëz që kapin story  tuaja nëpër zona të shumta kohore dhe një shans më të lartë për të arritur tek shumë njerëz.

.

planifiko postimet

Zgjidheni Diten Tuaj

Ndoshta ju jeni një postues qe tregoni jeten tuaj Instagram çdo ditë. Ose mund të jetë marka juaj, por të tjerët mund të postojnë vetëm një ose dy herë në javë. Nëse kjo tingëllon si ju, ju mund të duhet të referoheni përsëri në statistikat  tuaja në Instagram.

Shikoni tabelën “ditë”. Cilat ditë janë më të njohurat? Disa studime thonë se ditët e mesditës janë më të njohurat. Por, para se të planifikoni postimet tuaja për ditën e Mërkurë dhe të enjte, mbani në mend se ka edhe hulumtime që tregojnë të kundërtën.

Në realitet, statistikat tuaja mund të pikturojnë pamjen më të mirë. Vetëm mbani në mend se shumica e ndërveprimeve ndahen gjatë javës së punës. Pra, nëse kjo do të thotë postimet e së martës dhe të enjten ose të mërkurën dhe të premten varet vërtet nga ju.

Një gjë për të cilën ekspertët bien dakord përgjithësisht është se postimet në fundjavë janë pa pushim. Por edhe një herë, kjo varet nga ndjekësit tuaj.

Nëse keni një llogari biznesi në Instagram,dhe ju akoma  nuk po arrini te kapni biznese të tjera gjatë fundjavave. Kjo nuk do te thote qe nuk keni sukses.Sidoqoftë, nëse ndjekësit tuaj janë kryesisht miq dhe familje, ata mund të jenë më të prirur për të bashkëvepruar gjatë një fundjave.

Mbase ju e keni hasur Në mënyrë tipike, qe të dielat janë ditë të ulta të përdoruesve, pavarësisht nga ndjekësit. Kështu që mbase mund të marrësh një faqe nga ndjekësit e tu dhe ta konsiderosh një ditë pushimi gjithashtu.

Në përgjithësi, është një rregull i mirë për të planifikuar postimet tuaja më të rëndësishme për ditët e javës. Kurseni postime argëtuese dhe frymëzuese për fundjavat.

Kush eshte emeri juaj?

Markat individuale ose personale mund të kenë më shumë rrugëdalje kur bëhet fjalë për kohën më të mirë për të planifikuar postime. Sidoqoftë, nëse postoni për një organizatë, ekzistojnë disa rregulla të ndryshme.

Për shembull, sipas hulumtimit koha më e mirë për një kompani të teknologjisë për të postuar është të mërkurën në 10 të mëngjesit në CST. Nëse dëshironi kohën më të qëndrueshme per te pasur angazhim ne profiling tuaj, shikoni ditën e Mërkurë deri të Premte nga 10 e mëngjesit deri në 17:00.

A tingëllon si një ditë pune për ju? Kjo është për shkak se është e vertete.Ndjekësit e teknologjisë kanë më shumë të ngjarë të angazhohen pas fillimit të javës së punës gjatë orarit të punës.

Nga ana tjetër, kompanitë B2C pëlqejnë të Shtunat. Mos harroni çfarë thamë për postimin gjatë fundjavave? Hidhni atë nga dritarja nëse jeni një kompani B2C që synon konsumatorët. Ata i pëlqejnë të Shtunat rreth drekës.

Sidoqoftë, mund të shihni angazhimin më të qëndrueshëm prej tyre çdo ditë nga ora 10 e mëngjesit deri në 3 pasdite. Cdo ditë përveç të hënave. Sipas disa të dhënave të fundit, kjo është dita më e keqe për këta ndjekës.

Ju mund ta hidhni atë rregull rreth postimeve të së hënës nga dritarja nëse po postoni për një organizatë arsimore. Ndjekësit kanë tendencë t’i pëlqejnë shumë të hënat. Në fakt, është një nga ditët e tyre më të mira të angazhimit ne Instagram ne oren 20:00 pasi është koha më optimale për postime.

Siç mund ta shihni, vërtet nuk ka rregulla të vështira dhe të shpejta kur bëhet fjalë për kohën më të mirë për postimet tuaja në Instagram. Në përgjithësi, nëse ndjekësit tuaj punojnë 9 deri në 5, shumë prej tyre ndoshta nuk do ta kontrollojnë aplikacionin e tyre gjatë ditës së punës. Përjashtim për atë audiencë është koha e drekës kur shumë njerëz pëlqejnë të kontrollojnë aplikacionet e mediave sociale.

Për më tepër, pas orarit të punës mund të jetë një periudhë tjetër kohore për t’u marrë në konsideratë. Mendoni për orët midis 7 dhe 9 të darkës kur njerëzit janë në shtëpi dhe pushojnë me telefonin e tyre. Kjo gjithashtu mund të jetë një kohë e mirë për të kapur ndjekësit tuaj në Instagram.

kush eshte niche juaj

Kërkoni për vendin tuaj të ëmbël

Postimi juaj i ëmbël mund të jetë i ndryshëm nga Instagrammers të tjerë. Kjo është arsyeja pse ka kaq shumë informacione kontradiktore. Pse? Sepse koha juaj optimale varet nga ndjekësit tuaj dhe çdo markë është unike.

Prandaj, të mësuarit kur ndjekësit tuaj dëshirojnë të shfletojnë aplikacionin është një përparësi. Ju mund të luani me këto udhëzime të përgjithshme të angazhimit derisa të godisni ditët dhe kohën që funksionojnë më mirë për markën tuaj.

Gjithashtu, mos harroni se ju keni në dispozicion mjetet e tyre analitike të Instagram-it. Përdorni ato për të ndjekur numrat tuaj dhe kohën optimale me numrin më të madh të angazhimeve.

Ju gjithashtu mund të dëshironi të shikoni vendndodhjen dhe të dhënat e moshës për të zbuluar se cila përmbajtje funksionon më mirë. Dhe kohërat më te pershtateshme për  ta postuar atë.

Së fundmi, ju mund të bëni analizën tuaj një hap më tej dhe të mbani një spreadsheet për analitikën tuaj. Gjetja e vendit tuaj të ëmbël mund të zgjasë disa javë ose më shumë. Por ju mund ta gjeni punën që ia vlen kur e shihni angazhimin tuaj të rritet.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Main Menu