Pyetjet e Shpeshta (FAQs)
iShpejti.al është një platformë online që ofron një gamë të gjerë produktesh/shërbimesh për të plotësuar nevojat tuaja. Ne specializohemi në ofrimin e artikujve me cilësi të lartë dhe kohë të shpejtë dorëzimi.
Ju mund të bëni një porosi duke shfletuar faqen tonë, duke shtuar artikuj në shportën tuaj dhe duke vazhduar te pagesa.
Ne pranojmë metoda të ndryshme pagese përfshirë kartat e kreditit/debitit, PayPal, transfertat bankare dhe pagesën në dorëzim.
Aktualisht, ne ofrojmë dërgesa brenda [vend/rajon]. Opsionet për dërgesa ndërkombëtare mund të jenë të disponueshme së shpejti.
Pasi të dërgohet porosia juaj, do të merrni një numër ndjekjeje me email. Mund ta përdorni këtë numër për të ndjekur porosinë në faqen tonë.
Ne ofrojmë politikën e kthimeve brenda [numër]-ditëve për shumicën e produkteve tona. Artikujt duhet të jenë në gjendjen dhe paketimin origjinal. Ju lutemi vizitoni faqen tonë për politikën e kthimeve për më shumë detaje.
Koha e dorëzimit ndryshon në varësi të vendndodhjes suaj dhe metodës së zgjedhur të dërgesës. Zakonisht, porositë dorëzohen brenda [vendosni periudhën e kohës].
Nëse duhet të ndryshoni ose anuloni porosinë tuaj, ju lutemi kontaktoni ekipin tonë të shërbimit ndaj klientit sa më shpejt që të jetë e mundur. Ndryshimet dhe anulimet mund të bëhen vetëm para se porosia të dërgohet.
Po, ne ofrojmë zbritje dhe promocione të veçanta në mënyrë të rregullt. Regjistrohuni në buletinin tonë ose na ndiqni në rrjetet sociale për të qënë të përditësuar mbi ofertat më të fundit.
Nëse merrni një artikull të dëmtuar ose të pasaktë, ju lutemi kontaktoni ekipin tonë të shërbimit ndaj klientit menjëherë. Ne do t’ju ndihmojmë për të zgjidhur çështjen sa më shpejt që të jetë e mundur.
Ju mund të kontaktoni ekipin tonë të shërbimit ndaj klientit përmes emailit, telefonit, ose formularit të kontaktit në faqen tonë. Ekipi ynë është i disponueshëm [vendosni orët/datat e operimit].
Jo, aktualisht ne operojmë ekskluzivisht online. Kjo na mundëson të ofrojmë një gamë më të gjerë produktesh dhe çmime konkurruese.
Shumë nga produktet tona vijnë me garanci të prodhuesit. Ju lutemi referojuni përshkrimit të produktit për detaje të veçanta të garancisë.
Regjistrohuni në buletinin tonë dhe na ndiqni në rrjetet sociale për të marrë përditësime mbi produkte të reja, oferta speciale dhe promocione ekskluzive.
Nëse harroni fjalëkalimin tuaj, klikoni lidhjen “Harrova Fjalëkalimin” në faqen e hyrjes dhe ndiqni udhëzimet për ta rivendosur atë.
Po, mund të krijoni një listë dëshirash duke klikuar ikonën e zemrës pranë produkteve që ju interesojnë.
Po, anëtarët përfitojnë përparësi ekskluzive si qasje të hershme në shitje, zbritje speciale dhe më shumë. Regjistrohuni në faqen tonë për të bërë pjesë./pjesëtarë.
Pasi të merrni produktin tuaj, mund të shkruani një rivist duke shkuar në faqen e produktit dhe duke klikuar në seksionin e rivistëve.
Po, ne ofrojmë karta dhuratë me denominime të ndryshme. Ju mund t’i blini ato direkt nga faqja jonë.
Politika jonë e privatësisë përcakton se si mbledhim, përdorim dhe mbrojmë informacionin tuaj personal. Ju mund ta lexoni në detaje në faqen tonë të Politikës së Privatësisë.