fbpx

Sa Para Mund Te Beni Ju Me Nje Dyqan Online?

Emails list on a laptop screen, office background

Eshte gjithmone e veshtire ti pergjigjesh pyetjeve qe lulezojne sipermarresit kur ata pyesin: “Sa para mund te bej une me nje dyqan online?

Arsyeja per kete eshte shume e thjeshte:Ndersa nuk ka asnje garanci qe te fitosh para,nuk ka asnje kufi mbi shumen qe ti mund te jesh ne gjendje te besh .Nuk ka rendesi nese ti po kerkon te fitosh $10,000+ cdo muaj ,ose ti thjesht je duke u perpjekur te kursesh disa para shtese per nje dite te keqe. Per sa kohe ju po drejtoni biznesin tuaj tregtar ne menyre efektive ju do te jeni ne gjendje te arrini cfardo qellimi financiar qe keni vendosur per veten tuaj.

Ne kemi krijuar kete artikull qe te tregojme ty se si te fillosh te besh shitje me biznesin tend tregtar dhe ne kemi perfshire disa mjete te lira te cilat ju mund ti perdorni per tju ndihmuar te menaxhoni financat tuaja.Ne fund te ketij artikulli ju do te mbusheni me ide te reja qe te beni para per dyqanin tuaj online.

Le te fillojme.

Gjenerimi i trafikut eshte thelbesor per nje dyqan te suksesshem online.

Eshte kritike qe ti je ne gjendje te mbash nje sasi te madhe te trafikut ne dyqanin tend online. Kur biznesi yt tregetar ka nje nivel shume te larte te trafikut, ka shume konsumatore potencial

Klientesh te cilet vizitojne dyqanin tuaj dhe shikojne produktet tuaja. Nese dyqani juaj online eshte duke shitur mjaft mire produktet ne nje cmim te arsyeshem atehere eshte vetem nje ceshtje kohe derisa te filloni te kontrolloni te dy trafikun dhe te ardhurat.

Fatkeqsisht, nuk eshte e garantuar qe ju do te kontrolloni trafikun ne dyqanin tuaj online menjehere, por ju do te keni mundesi te nxirrni trafikun ne dyqanin tuaj. Para se te marresh nje vendim se cilat kanale te marketingut jane me te mira per biznesin tend tregetar. Eshte e rendesishme qe te jeni te vetedijshem per sasine e trafikut qe do tju nevoitet per te arritur qellimet tuaja financiare.

Te Kuptojme Sa Shume Trafik Na Duhet

Shuma e trafikut qe do te duhet ty te gjenerosh per dyqanin tend online do te ndryshoje ne varesi te shumes se parave qe ti do te fitosh.

Ti mund ta gjesh lehte Shumen e trafikut qe do te te duhet ty te gjenerosh duke perdorur Dropshipping Traffic Calculator.Gjithcka qe ti duhet te besh eshte te vendosesh Shumen e parave qe deshiron te fitosh dhe numrin e diteve qe ju doni ta merrni per ta fituar ate. Algoritmi do te ule poshte numrin e vizitoreve qe ty do te te duhet te terhiqni tek dyqani juaj online dhe numrin e porosive qe ty do te duhet qe te gjenerosh.

Ne kemi dhene nje shembull me poshte qe ju jep nje te dhene se si punon algoritmi:

Shumen e trafikut qe do te te duhet ty te gjenerosh

Shumen e trafikut qe do te te duhet ty te gjenerosh

Vini re se llogaritjet nga ky shembull marrin si ne vijim:

  • Norma mesatare e konvertimit per nje biznes tregetar eshte 2%.Kjo do te thote se per cdo 100 persona qe vizitojne dyqanin tend ti mund te presesh se vetem 2 persona mund te bejne nje porosi.
  • Vlera mesatare e rendit per nje dyqan tregetije eshte 45$.Ky numer eshte marre nga statistikat e perdorueseve te Oberlo’s , Shopify dhe iShpejti.
  • Ti do te perdoresh kufirin 2x.Kjo do te thote qe ti do ti karikosh klientet e tu duke dyfishuar cmimin per te cilin do te blejne produktet.
  • Kostoja mesatare per te blere nje perdorues eshte $0.35.Kjo statistike eshte bazuar ne tregetine e biznesit duke perdorur Facebook ads ne US.

Pasi te keni nje kuptim te sasise se trafikut qe do te keni nevoje per te arritur qellimet tuaja financiare, duhet te mendoni se si do te gjeneroni trafik ne dyqanin tuaj online.

Si te Gjenerosh Trafik Permes Strategjive te Marketingut.

Marketingu PPC

Marketingu PPC,ose pago per klikimin  marketing, perfshin bizneset qe paguajne per nje shanc me te mire per te gjeneruar trafik ne dyqanet e tyre.Nese e keni vene re ndonjhere qe nje rezultat I kerkimit ne google kishte nje logo te gjelbert prane tij ose nje foto facebook me Sponcorizuar ne fillim atehere ju keni pare tashme marketingun e PPC ne veprim. Dyqanet e suksesshme te tregetise zakonish kane disa fushata te marketingut PPC qe funksionojne pasi kjo eshte nje menyre e shkelqyer per te bere shitjet.

PPC eshte nje strategji e madhe marketing per gjenerimin e trafikut, rritjen e ndergjegjsimit per marken tuaj dhe ne fund te fundit rritje e numrit te shitjeve qe beni. Ju do te merrni rezultate te shpejta ne fushatat qe do krijoni dhe do te keni tarifat e marketingut vetem dikush kur klikon ne shpalljen tuaj. Ekzistojne tre platforma kryesore te cilat ju mund ti perdorni per marketing PPC te cilat jane Google, Bing dhe Facebook. Nese zgjidhni Google ose Bing per marketingun tuaj PPC, ju do te jeni ne gjendje te humultoni numrin e njerezve qe po kerkoni per ate qe po postoni, gje qe do tju ndihmoje qe reklamat tuaja te behen me efektive. Dobesia e Google dhe Bing eshte se ju nuk do te keni informata te sakta per audjencen tuaj te synuar, si mosha, gjinia apo interest e tyre.Nese ti po perdor Facebook per marketingun tend PPC atehere do te jeni ne gjendje te merrni informacion rreth moshes, gjinise dhe interest e audjences, por nuk e dini se si do te jene rreklamat tuaja te njohura.

Nese jeni I interesuar ne provimin e reklamave PPC atehere shikoni kete udhezues te Google ADWORDS nga Neil Patel dhe Buffer’s Facebook udhezues marketingu per informacion te metejshem.

Marketingu Email

Email-i shpesh mund te neglizhohet si nje kanal I rendesishem marketingu, por eshte nje platform qe njerzit hyjne dhe e kontrollojne gjithmone. Për më tepër, marketingu i email-it mund të sjellë një kthim në investim deri në 32 dollarë për çdo $ 1 të shpenzuar, që është mënyrë më e lartë se PPC

një email-i dy-javëshe në mënyrë që audienca juaj të dijë se kur duhet

Hartimi i një strategjie të shkëlqyeshme për email mund të shndërrohet në një kanal shitjeje që shtyn trafikun ekzistues dhe të ri në faqen tuaj të internetit kohë pas kohe. Një shembull i mirë i një fushate do të ishte ai që përfshin përmbajtje të lirë informuese, dhurata, zbritje ose kodet e shitjeve, referojuni kodeve të kuponave të miqve dhe fton të shikoni produktet e reja para pjesës tjetër të botës. Helm Boots përdorin një zbritje të shitjes për të tërhequr vizitorët e internetit që të regjistrohen në listën e tyre të postës elektronike.

Menyra me e shpejte te gjenerosh trafik tek dyqani juaj online eshte permes fushatave te marketingut. Ka nje shumellojshmeri te kanaleve te ndryshme te marketingut qe mund ti perdorni per ti terhequr klientet potenciale ne dyqanin tuaj te tregetise.Cdo kanal marketing ka perfitime unike dhe kerkon nje shkalle te ndryshme investimesh nga ana juaj.

Ne kemi ndare kanalet e ndryshme te marketingut te cilat ti mund ti perdoresh por kjo eshte thjeshte per te ndihmuar ty te marresh vendimet e duhura per biznesin tend.  

Kujdesi i abonentëve tuaj është i rëndësishëm në mënyrë që të mbështeteni te audienca juaj për të rritur trafikun me kalimin e kohës. Kjo mund të nënkuptojë dërgimin e një email-i dy-javëshe në mënyrë që audienca juaj të dijë se kur duhet të presë email-in tuaj. Ose mund të segmentoni auditorin tuaj sipas demografisë, psikografisë, etj, dhe të jepni informacione të përshtatshme për interesat, bindjet, dëshirat ose nevojat e njerëzve. Pse kjo do të bëjë më shumë trafik në faqen tuaj te internetit? Duke i dhënë përmbajtjes së personalizuar të audiencës, zhvilloni raste të provave sociale, ku audienca juaj është e kënaqshme për ndarjen e produkteve ose shërbimeve tuaja me grupet e tyre të ngushta.

Mediat Sociale Te Marketingut

Mediat sociale mund të jenë një kanal i madh marketingu për të promovuar biznesin tuaj dhe për të gjeneruar trafikun për faqen tuaj pa pasur nevojë të shpenzojnë para ose të krijojnë përmbajtje të re. Shpërndarja e artikujve blog, produkteve dhe shërbimeve, përshtypjet pozitive, lajmet e kompanisë dhe videot mbi mediat sociale në një mënyrë jo-shitëse mund të ndihmojnë në rritjen e një komuniteti të pasuesve të zjarrtë që do të ndajnë përmbajtjen tuaj me të tjerët për t’ju ndihmuar të rriteni biznesin tuaj.

Por mediat sociale mund të jenë një mjet i shkëlqyer për shërbimin ndaj klientit, duke lejuar komunikimin dhe marketingun. Kompanitë si Chatchamp ofrojnë shërbime ku mund të automatizoni kualifikimin e shitjeve, të sillni produkte të reja për ndjekesit dhe t’i kujtoni klientët përmes Facebook Messenger ose WhatsApp. Ka shumë shërbime si kjo që kujdeset për platforma të tjera të mediave sociale në të njëjtën mënyrë kështu që është mirë të kontrolloni praninë tuaj të medias sociale dhe të kaloni kohë duke optimizuar komunikimin në profilin më të rëndësishëm për biznesin tuaj. Kjo mund të çojë jo vetëm në rritjen e trafikut të internetit, por edhe në përmirësimin e fitimeve të dyqaneve në internet.

Kerko Motorin E Marketingut

SEO, ose Motori I Kerkimit Te Optizimit, është e nevojshme për çdo kompani qe duhet të ndërmarrë pavarësisht nga madhësia e tyre. Është e nevojshme pasi ajo është mënyra optimale për të rritur trafikun jashtëzakonisht në faqen tuaj pa shpenzuar para për reklamim. SEO, në thelbin e saj, po optimizon elemente të caktuara të webfaqes tënde në mënyrë që motorët e kërkimit të rendisin sa më afër faqes së rezultateve të motorëve të kërkimit kur përdoruesit kërkojnë një grup fjalësh. Kur një faqe interneti është e re është më mirë të kaloni kohë duke optimizuar elemente në faqe si optimizim i përmbajtjes, optimizim i meta-titullit dhe optimizim i imazhit. Por, ndërsa faqja juaj e internetit rritet në reputacionin e SEO-ve, si ndërtimi i lidhjeve, dhe mediat sociale mund të jenë një mënyrë e shkëlqyeshme për të rritur renditjen e motorëve të kërkimit dhe për të rritur trafikun e faqes suaj.

SEO, ose Motori I Kerkimit Te Optizimit

Kanalet E Marketingut Me Shpenzim Te Ulet

Nëse mendimi i investimit të parave në përpjekjet tuaja të marketingut duket si një perspektivë e paariteshme atëherë mund të përfitoni nga kanalet e marketingut me shpenzim të ulët. Kanalet e marketingut me shpenzim të ulët kërkojnë më shumë kohë për të dhënë rezultate sesa marketingu i PPC, kështu që do të nevojitet më shumë kohë për të tërhequr trafikun e nevojshëm në dyqanin tuaj online, por nëse bëhet në mënyrë efektive, ato mund të ofrojnë një mënyrë me shpenzim efektiv për të nxjerrë trafikun në dyqanin online.

Marketingu i përmbajtjes është një strategji e marketingut te njohur me shpenzim të ulët që mund ta përdorësh për të gjeneruar trafik në dyqanin tënd online. Ju mund të krijoni një blog dhe të publikoni përmbajtje të zgjuar SEO që lidhen me produktet tuaja për të rritur gjendjen tuaj të kërkimit organik dhe autoritetin e markës. Mund të përdorësh mediat sociale për biznesin tënd të tregtisë për të njoftuar auditorin tënd për produkte të reja, shitje flash ose njoftime në lidhje me dyqanin tënd online.

Por ka dhe shume platforma, si Reddit,te cilin mund ta perdoresh te gjenerosh me shume trafik per dyqanin tuaj online. Reddit ka një shumëllojshmëri të gjerë të kategorive të veçanta të cilat njihen si ‘Subreddits’ që mund t’i përdorni për t’u angazhuar me përdorues të tjerë që janë të interesuar për produktet.

Nëse keni krijuar ndonjë burim të marketingut të përmbajtjes atëherë mund t’i ndani ato edhe në Reddit, me kusht që ato të jenë te pershtateshme për një diskutim të vazhdueshëm. Siç e dini tashmë se këta përdorues janë të interesuar në dyqanin tuaj, është një mënyrë e shkëlqyeshme për të tërhequr klientët me potencial të lartë në dyqanin tuaj online duke krijuar vetëdije për markën tuaj.

Puna E Perfitimeve Tuaja.

Kur biznesi juaj  online fillon të bëjë shitjet, është e rëndësishme që të punoni se sa nga paratë do të fitojnë të njëjtën fitim për biznesin tuaj. Oberlo ka krijuar një llogari të thjeshtë për fitime mujore në Google Sheets të cilat mund t’i përdorni për të llogaritur sasinë e fitimit që gjeneron dyqani juaj online – gjithcka qe ju duhet te perdorni është një llogari Google.
Gjithcka qe ju duhet të bëni është të kopjoni formën që e keni krijuar dhe ta hidhni në Google Sheets dhe mund të fusni shifrat tuaja në seksione të shënuara me ngjyrë të gjelbër. Kur të keni dhënë shifrat tuaja në seksionet në të gjelbër, Llogaritesi Mujor i Trafikut do të gjenerojë të ardhurat tuaja bruto, të ardhurat neto dhe fitimin tuaj. Është e rëndësishme që ju të kuptoni se si llogaritë për të ardhurat bruto, të ardhurat neto dhe fitimin e punës, kështu që ne i kemi shpjeguar ato më poshtë:

• Të ardhurat bruto: Ju mund të përpunoni të ardhurat bruto që ka fituar dyqani juaj online duke shumëzuar çmimin për të cilin i shisni produktet sipas numrit të produkteve që keni shitur.

• Të ardhurat neto: Për të përpunuar të ardhurat neto ju së pari duhet të shumfishoni koston që ju fitoni per produktet tuaja nga numri i produkteve që ka shitur dyqani juaj online. Kur e keni përfunduar këtë shumë, thjesht e zbrisni rezultatin tuaj nga të ardhurat bruto dhe do të arrini në të ardhurat mujore të biznesit tuaj tregtar.

• Fitimi: Për të përpunuar fitimin që dyqani juaj ka fituar në një muaj ju thjesht zbrisni buxhetin tuaj të marketingut nga të ardhurat tuaja neto.

biznesi juaj online fillon të bëjë shitjet, është e rëndësishme që të punoni

Eshte Koha Te Fitojme Para.

Nuk ka dyshim se tregtia dhe transporti është fitimprurës. Dhe tani qe ju jeni të pajisur me mjetet dhe njohuritë që ju duhet për të arritur qëllimet tuaja financiare – është koha për të filluar të fitoni para. Ne kemi vetëm një këshille të fundit për ju – sigurohuni që të testoni fushatat tuaja të marketingut dhe çmimet e produkteve tuaja, me të vërtetë do t’ju ndihmojë të rrisni dyqanin tuaj online. Mund të gjesh që fushatat e tua të AdWords nuk janë të suksesshme, prandaj mund të provosh fushatat e Facebook. Ju gjithashtu mund të provoni rregullimin e çmimeve të produkteve tuaja – nëse gjeni se klientët tuaj janë të gatshëm të paguajnë më shumë, atëherë ju do të jeni në gjendje të shpenzoni më shumë para në përpjekjet tuaja të marketingut.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Main Menu